BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, December 19, 2010

sua rasa tv9

pagi2 lagi  adik aku dah beriya2 lah dok ajak mak n ayah g sua rasa tv9 kat Quensbay..mulenye aku malas nk p..ape tak nye..smlam bru je sampai dr kg..so badan pun trase letih lagi..huhu..ble runding punya runding..last2 ayah setuju nak g..tue pun lepas lik kenduri..nak tak nak kne lah ikut g kenduri lu..huhu mula nak biar je adik g gan mak ayah .tp ble tgk muke die kecian lak die tak de kwn..so dgn perasaan malas aku pun siaplah..ini adalah first time aku g tgk karnival mcm tue..upenye taklah meriah sgt mcm dihebohkan di tv..huhu tp tk tau lah kot2 time aku p tue owg msih belum ramai..huhu try gak cri artis2...untung2 dpt bergmbr gan artis..tp tak dpt gak..dpt gmbr gan ipin je..tue pun jenuh rebut..huk3
gambr gan ipin pun jadi lah...hik3.. betul3.. ^-^

No comments:

Post a Comment