BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 10, 2010

lipstik dan maksudnya

lipstik dengan wanita memang tak dapat nak dipisahkan..paling2 simple pun seseorang wanita tue akan memakai lips ice atau lip gloss..pemakaian warna lipstik berkait dengan personaliti korang..nak tau lebih lanjut...bcalah samapi abis..hihihi

LIP GLOSS TANPA WARNA
Ia menjadi pilihan bagi mereka yang ingin kelihatan neutral. paling tidak pun seseorang itu akan memilih lip gloss yang mengikut warna bibir.  walupun tiada warna,tetapi ia memberikan kesan simple yang tersendiri. personaliti yang gemar memakainya juga cukup mudah. mereka gemarkan hidup yang aman dan damai. dan mereka juga lebih suka melepak di tempat yang mendamaikan diri.

WARNA PINK BERKILAT
Warna ini akan mencetuskan keseksian dan pesona kepada si pemakai. warna ini juga sesuai bg mereka yang berkulit gelap atau cerah. wanita yang memilih warna ini dikatakan seorang yang romantis dan berjiwa penyayang. mereka juga tak suke cri masalah dengan owg lain..tetapi awas,mereka juga agak sensetif walaupun dr segi luaran kita lihat mereka seperti tidak kisah.

WARNA COKLAT
Warna nie sering menjadi pilihan kepada individu yang tidak suka terlalu menonjol dari segi imej. bagi mereka,bakat dan keupayaan diri lebih penting. mereka juga mempunyai keyakinan diri yang tinggi dan stabil dari segi emosi. mereka juga mempunyai simbol kesetiaan dan boleh dipercayai.

WARNA UNGU
Bagi wanita yang memilih warna ungu merupakan seorang yang sophisticated dan punya pertahanan diri yang jitu.selalunya mereka ini mempunyai pengangan yang kuat dan mempunyai prinsip diri sendiri serta tak gentar dengan owg lain.

WARNA OREN
Mereka yang memilih warna ini merupakan seorang yang dedikasi terhadap kerjaya atau pelajaran. mereka juga seorang yang lemah lembut namun mempunyi sekeping hati yang keras. kadang kala mereka sanggup bertengkar demi mempertahankan pendapat.

WARNA MERAH
Warna ini sering memnajadi pilihan kepada mereka yang inginkan perhatain ramai dan punya keyakinan diri yang tinggi. mereka juga tidak suka diperlekehkan oleh owg lain. pendek kata jgn cuba main-main dengan mereka ini. buruk padahnya nnt! namun begitu mereka sebenarnya seorang yang baik hati :)

No comments:

Post a Comment