BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

rindu kamoo sangat2...

sayang...
trima kasih atas kesudian mu menerima cinta ku ini,
walaupun pada mulanya cinta ini hanya sekadar mengisi kekosongan di hati ,
namun keikhlasan cinta mu telah berjaya membuka pintu hati ku ini,
ketabahan diri mu dalam menangani diri ku menguatkan lagi cinta ku padamu

sayang..
pejam celik,pejam celik 4 tahun sudah perkenalan kita,
sedih,gembira,suka duka semua kita harungi bersama,
bila aku sedih kau dtg menemani ku,
bila ku gembira kau senyum melihat ku,lalu aku tunduk tersipu malu,

sayang..
tidak ku sangka hubungan kita akan jauh sebegini,
perkenalan kita seolah-olah baru semalam terjalin,
kini aku sudah di gelar tunangan mu,
dan insyaallah kita akan disatukan tak lama lagi,

sayang..
sesungguhnya aku benar-benar merindui mu,
sesungguhnya aku mencintai mu,
biar orang memandang sinis cinta kita,
namun cinta ku tetap padamu,
aku berdoa agar benih2 cinta yang kita semaikan
akan berkembang mekar selalu hendak nye

l love u MOHD FAUZI BIN SHAFII :) 




Feeling

adoii....hari ni cua bagun je awal..tapi mandi lambat gak..hihihi bkn ape..baru je siap2 nk g mandi roomate ckp air tak de..huhuhu so terpakselah tuggu air tue ade balik..huhuhuhu sementara dok tunggu tue.cua pun ape lagi layan lah fb sambil2 skodeng blog kawan2..hihihi skodeng punya skodeng tetibe je timbul ase sedih..huk3..yelah ramai owg menjadikan blog sebagai tempat luahan..(sama macam cua lah..hihihi) bile kita baca n meletakkan diri kita dalam situasi mereka pasti kite akan ase sakit yang mereka alami..sbb tuelah cua ase sedih..n cua ase cua lebih beruntung sebab dugaan cua tak lah sebesar yang mereka alami..namun dugaan hari nie takkn sama dengan dugaan akan datang..takut plak cua ase..huhuhuhuhuhuhuhu

Wednesday, February 16, 2011

kawan

now cua nk share pasal kawan..kawan nie kadang2 membuatkan kite sering ase serba salah..entahlah..cua ade sorang kawan tapi cua  betul2 tak faham dengan die..bila cua ambik berat die slalu mengelak ckp tak nk ingt dah..tak nak cter dah..tapi ble wat tak tau je..tgk status die dlm fb merungsingkan kepala cua..huk3..cua tak tau nk wat mcm mane..kadang kala mmg lah cua geram..tapi sbb die dah kwn cua n cua pun sygkn die sebagai kwn..cua pun knelah bersabar dgn die...bile di wat pemerhatian segala masalah yg die dapat sume sbb die yang cari...tapi die tak nampak..huhu aishhh.mcm ne cua nk wat ye..ble cua nk berleter pnjng2 die suke ptng mcm tak nk dgr..ermmm...poning2...huhuhuhu

ermmm...

knp entry cua mcm tue ye??sbb cua pun tak tau nk bg tajuk ape pd entry nie..sbb mcm2 blaku dlm 1 hari.huk3 semalam maulidur rasul..klu kat semnnjung nie mst pagi2 lagi dah siap2 ikut mak g smbut maulud nabi nie..tapi kat sabah..mcm tak de pun sambutan maulud nabi..tgk kat ums nie pun sunyi je..ase mcm nk je kuar jln2..tapi mengenangkan assigment..wet pun dah tinggal ciput..so kite pun batalkanlah niat tue..huhuhu..pagi2 g mengukur bju koperat kat kolah..malunye tak terkate..ape tak nye..tukang ukurnye tue lelaki..aish..slalu mak yg ukur bju,ni mai lelaki..malu sgt2..tmbh2 ukur tang dada..jeng..jeng..jeng...hihihihihi nk p sek tue punyalah tunggu bas lama..tpi ukur bju tak smp 5 minit..btl2 menguji kesabaran cua lah..huhuhu..balik2 trskn misi nk menyiapkan assigment..n alhamdulillah..assigment y nk anta esok pun siap dilaksanakan..hihihihi tp yg ase tak bestnye bila tiba wak2 mlm...ase sedih je...tunang pun tepon mrh2..sedih tul ase ati nie..huk3...asyik kne mrh je...ble nk dimaja pulak yer???ermmmmm

Sunday, February 13, 2011

pesta ang pow

fuh..pagi tadi dah dapat tgk owg lawn futsal...malam nye plak janji gan kwn g pesta ang pow..jalan sakanlah cua niekan..hihihihi mule2 mase nk g pesta ang pow tue takut jugak lah..kot2 boringkan..tapi ble dah p..mcm tak nk balik je..hik3..performance sume best2..lawak pun ade..yg amazing pun ade..yg menakutkan pun ade..hihi..ase byr tiket tue tak rugilah..hihii tapi yg tak bestnye..tak dapat cabutan bertuah2..huk3..dr dlu smp skrng tak pernah lekat dgn cabutan bertuah nie..huk3..kalu lah dapt ipad tue..alangkah bertuahnye..hihihi tp tak pelah..tak lama lagi kesayangn pun nk blikan handphone bru..hik3..so bwa2lah bersabarye cua..hihihi.k lah...badan pun dah penat..mata pun dah berat..mase tuk cua tido..hihi slamat malam dunia...sok cua uploadkn gmbr...daaaa....muah

FUTSAL

wah..akhirnye..dapat jugak cua jejakkn kaki ke padang futsal..hik3..dah lama sgt dah mengidam nk tgk  sebnrnya..tp skrng bru berkesempatan..bknnye tak pernh tgk owg men futsal..tp nk merasa tgk depan mata sendiri..hik3 tmbh2 yg men tue plak kesayangan sendiri lak tue..lagi lah terasa teruja nak tgk..hak3..yg lagi menyeronokkn tue plak bila tgk geng2 owg dah pancit lwn gan geng masih bergetah..perh...abis kne blasah owg2 pancit nie..hik3..tapi mmg best lah tgk diaorng men..kadng2 trase gak nak men..tapi tak de kwn yg suke kan futsal..huk3..ag pun nnt msti kesayangn tak bg men..huk3..sob2..next time jgn lupe bwa syg ag ea sayang..hik3..

Tuesday, February 8, 2011

KESIHATAN SATU RAHMAT

now bru aku sedar yg kesihatan tue bnr2 satu rahmat dr allah..dlu aku selalu minta tuk sakit...minta demamlah..minta kot2 jatuh terseliuhlah dan berbagai2...alasan aku sbb konon nya itu jelah cra aku nk bermanja dgn owg tersayang..ag 1 owg ckp ble sakit nie allah syg..allah nk byr kifaraat kite di dunia..smp aku alpa yg allah sememang nya sayang pda umat2 nye..cume cra kasih syg yg allah berikan dlm bentuk berbeza..betl2 tak bersyukurkan aku nie..huk3..skrng aku dah kne..dr semalam aku trase nak pitam je..hari ni bgn je dr tido dunia aku berputar2 bagaikan bola yg bergolek tue..nk kate aku salah mkn tak jugak..sbb ape kwn aku mkn tu yg aku mkn..klu slah mkn mesti dua2 sakit..huk3.ble dah sakit mcm nie mengadulah kat mak n kat tunang..ble dgr je sora mak dlm tepon aye sayu je hati nie..sebak..ase serba salah pun ade..yelah sbb dah buat mak isau..huk3..tp apekan daya aku btl2 perlukan sokongn dr mak... :( mengadu kat kesayangan plak..ermmm ase mcm tak de pape je..mmg lah die ambik berat tny keadaan aku mcm ne..tp tak de pun skit die menyuarakan nk bwa aku g klinik ke ape ke..sedih aku :( padahal dok dekat gaklah gan aku..huk3 asyik suh mkn panadol je.. :( panadol tue bknnye bgs sgt..huk3 mgkn ni adalah ujian aku..tp mcm ne pun..aku akan cube menahan n kuat kan semangat aku..aku cube akan sentiasa tersenyum..aku tak nk kwn2 aku kat sni isau pasal aku..aku tak nk susahkn mereka..mereka penuh dgn mslah mereka lagi..aku tak nak tmbhkan beban2 mereka lagi... :( k lah..mau p rehat dlu..kepala dah mule pusing..doakan kite cepat pulih.. :) daaaaaa..........

Sunday, February 6, 2011

PERSONALITI

sedang dok sibuk dok cri info nk wat assigment..tetibe terjumpa plak bende nie..mcm ne nak tau personaliti kite berdasarkan tarikh lahir dan binatang..hihihihi tapi nie sume hanyalah kajian jgn plak dipercayai bulat2..hihihihi
Januari 01-09 ~ Anjing
Januari 10-24 ~ Tikus
Januari 25-31 ~ Singa
Februari 01-05 ~ Kucing
Februari 06-14 ~ Merpati
Februari 15-21 ~ Kura-kura
Februari 22-28 ~ Harimau Bintang
Mac 01-12 ~ Monyet
Mac 13-15 ~ Singa
Mac 16-23 ~ Tikus
Mac 24-31 ~ Kucing
April 01-03 ~ Anjing
April 04-14 ~ Harimau Bintang
April 15-26 ~ Tikus
April 27-30 ~ Kura-kura
Mei 01-13 ~ Monyet
Mei 14-21 ~ Merpati
Mei 22-31 ~ Singa
Jun 01-03 ~ Tikus
Jun 04-14 ~ Kura-kura
Jun 15-20 ~ Anjing
Jun 21-24 ~ Monyet
Jun 25-30 ~ Kucing
Jul 01-09 ~ Tikus
Julai 10-15 ~ Anjing
Julai 16-26 ~ Merpati
Julai 27-31 ~ Kucing
Ogas 01-15 ~ Monyet
Ogos 16-25 ~ Tikus
Ogos 26-31 ~ Kura-kura
September 01-14 ~ Merpati
September 15-27 ~ Kucing
September 28-30 ~ Anjing
Oktober 01-15 ~ Monyet
Oktober 16-27 ~ Kura-kura
Oktober 28-31 ~ Harimau Bintang
November 01-16 ~ Singa
November 17-30 ~ Kucing
Disember 01-16 ~ Anjing
Disember 17-25 ~ Monyet
Disember 26-31 ~ Merpati
Anjing:
Kamu memang seorang yang setia dan manis orangnya. Kesetiaan kamu
memang tidak boleh disangkal lagi. kejujuran dan keikhlasan adalah
kekuatan kamu, malahan di dalam kerjaya kamu memang boleh dipercayai.
Kamu adalah orang yang sederhana dan sering bersikap rendah diri.Kamu
bukan orang yang akan mencari masalah dan sukakan suasana yang
damai.Kualiti itulah yang menjadikan teman-teman suka berada di sisi
kamu. Cita rasa kamu di dalam fesyen juga diakui baik dan kamu akan
mudah terasa malu dan sedih sekiranya alamari pakaianmu tidak lengkap
dengan pakaian yang mengikut peredaran fesyen. Biarpun kamu tidak
mempunyai teman yang ramai tetapi teman-teman yang bersama dengan kamu
memang mempunyai kualiti yang baik.
Tikus:
Kamu ini memang penuh dengan muslihat! Namun, sikap itulah yang
menjadikan kamu nampak bijak dan menjadikan wajah kamu comel dan mudah
menarik perhatian orang disekelilingmu. Ramai yang suka berkawan dengan
kamu kerana sikap kamu yang memang mengundang keseronokan kepada orang
lain. Memang kamu sering dijemput untuk memeriahkan majlis dan ramai
yang menyukai kehadiran kamu, tetapi kamu begitu sensitif orangnya dan
itu menjadikan orang sekelilingmu berhati-hati untuk berbicara dengan
kamu. sekiranya ada yang berani menggunakan perkataan kasar, memang
mereka akan mengundang kemarahan kamu di tahap maksimum! Kamu perlu
bijak mengawal emosi kamu kerana teman-teman juga manusia yang tidak
lepas dari melakukan kesilapan.
Singa:
Begitu kontra dengan spesies kamu, rupanya kamu ini memang
pendamai orangnya. Kamu tidak suka terlibat dengan pertengkaran atau
pergaduhan. Kamu begitu sukakan aktiviti luar rumah dan tidak gemar
melepak tidak tentu arah tujuan. Memang dilahirkan untuk menjadi ketua
dan memberikan arahan kepada orang lain dengan cara yang paling
disenangi. Kamu memang suka menyayangi dan disayangi orang lain. Namun,
kamu memang mudah dipermainkan oleh orang lain, jadi berhati-hati.
Kucing:
Kamu memang penyayang, disayangi namun kadang-kala begitu
pemalu. Kamu sukakan keadaan yang senyap dan damai. Di dalam kehidupan,
kamu suka mempelajari tentang perkara baru dan sentiasa melakukan setiap
sesuatu dengan bersungguh-sungguh. Di dalam situasi normal, kamu memang
nampak tenang tetapi apabila kamu dicabar, serta merta kamu mudah
mengamuk! Mereka yang bernaung dibawah kucing memang bijak bergaya.
Orang sekelilingmu sering menjadikan kamu sebagai idola di dalam
berpakaian. Kamu bijak bersosial tetapi hanya bercakap dengan orang kamu
kenali. Kamu memang begitu berhati-hati memilih teman.
Kura-kura:
Kamu semakin hampir dengan kesempurnaan dan begitu baik hati.
Kebaikan kamu akan sentiasa dikenang orang sekeliling kamu. Kamu sukakan
kedamaian, sekiranya teman-teman ada menyakiti hati kamu, kamu tidak
akan cuba menyakitkan hati mereka pula. Kerana ini, kamu memang
disayangi dan disenangi teman-teman. Kamu juga tidak suka cakap belakang
dan orang sekelilingmu begitu senang dengan cara kamu melayan mereka.
Kamu sentiasa akan memberi kasih sayang dan tidak pernah mengharapkan
balasan. Pemurah juga adalah sikap kamu dan kamu sentiasa melihat
kehidupan sebagai latihan praktikal.
Merpati:
Kamu adalah simbol sikap yang sentiasa riang. Apa saja yang kamu
lakukan, kamu akan enjoy setiap detiknya. Kahadiran kamu menjadikan
teman-teman serta orang sekeliling begitu riang dan senang dengan sikap
kamu. Kamu adalah ketua di dalam kumpulan teman-teman dan bijak memujuk
dan menghiburkan hati orang yang sedang gundah-gulana. Hipokrasi adalah
sifat yang paling kamu benci dan orang yang sebegini memang kamu tolak
tepi. Di dalam pekerjaan, kamu memang teratur dan sistematik. Namun,
awas! Kamu mudah jatuh cinta!
Harimau Bintang:
Kamu seorang yang misteri. Kamu boleh berhadapan dengan tekanan
dengan tenangnya Kamu juga boleh menghadapi setiap senario yang menguji
kesabaran tanpa perlu mengamuk untuk melepaskan geram. Kadang-kala, kamu
ini kejam orangnya. Hmmm…kamu suka bergosip tetapi hanya bersama
dengan teman-teman yang kamu percayai sahaja. Mereka yang bernaung di
bawah harimau bintang adalah begitu teratur dan kemas orangnya. Tetapi,
apa yang tidak tahan dengan sikap kamu yang mahu setiap sesuatu mengikut
cara kamu. Sikap itulah yang menjadikan kamu senang hilang kawan. Namun,
apabila teman-teman menghadapi masalah, kamu adalah orang pertama yang
mereka cari.
Monyet:
Tidak sabar dan begitu hiperaktif! Kamu mahu segala-galanya
dilakukan dengan pantas. Namun, kamu memang sederhana orangnya dan
begitu suka apabila ramai yang memberikan perhatian kepada kamu. Kamu
bijak berhadapan dengan masalah dan tidak mahu terlibat dengan sebarang
kontroversi. Setiap langkah dan keputusan, kamu akan berfikir sebelum
melakukannya. Kamu mempunyai kata hati yang kuat dan itulah yang menjadi
penyelemat kepada kamu. Jangan tidak tahu, mereka yang bernaung di bawah
monyet memang begitu bijak mencari wang dan begitu pandai mengatur
kewangannya. Kamu memang akan berjaya di dalam perniagaan.

Tuesday, February 1, 2011

Follower

knp tajuk kite mcm nie ea...nk tau sebb ape..sbb akhirnya kite dah dpt tau dah kegunaan follower nie..hihihii ape tak nye..dah sebulan lebih kite buat blog..tp masih dok memikiorkn ape guna nya follower nie..dah jdi follower blog owg len..tp still tak dapat ape2 update dr blog owg tue..huhuhu ari nie try lah p odek2 kn blog nie..akhir nya berjaya juga ketemu jawapan nye..hihihi alhamdulillah...:)
There was an error in this gadget