BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 9, 2010

kenangan...

pejam celik..pejam celik..dah 4 taun lebih hubungan aku dan dia..aku masih ingt lagi mcm mne dia cube mencuri hati aku..sikapnya yg tulus nk berkenalan gan aku telah membuka pintu hati ku yang sememangnya dah cukup teluka dengan perbuatan insan yang bergelar lelaki..ketegsan dalam kelembutan yang dia tunjuk kan membuatkan aku lebih yakin bahwa dia lah insan yang boleh membimbing aku kelak..yang boleh mengimamkan aku serta anak2ku kelak..yang boleh membimbing aku dan anak2 ku ke jalan syurga..tp skrng semuanya hny kengan..insan yang aku kenal dulu kini telah ilang...aku dah cuba mencari..tp masih belum ku temui..kasih sayang yg dlunya kami siram supaya mekar selalu...kini ku rasa makin suram...aku harap suatu hari nanti..segala kenangan aku dan dia akn kembali menjadi realiti semula...sesunggugnya...aku rindukan dia.... 

No comments:

Post a Comment