BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, May 2, 2011

~warkah terakhir buat ex2~

malam tadi..tgh2 dok golek2 nak tido..tetibe je dtg idea nk tulis warkah buat my ex2 bf yg penh hadir dan pergi dlm hidup ku ini...tak terlintas pun nak mengenang sejarah lampau..ia hnylah sebagai warkah yg terakhir sblm aku menjadi ISTERI kepada MOHD FAUZI B. SHAFII.. :)
harap en.tunang tak marah ea..:) walaupun engkau bukan yg pertama..tetapi aku janji insyaallah engkaulah yg terakhir :)

MR.H...
Tak dinafikan..dulu bg ku,engkau adalah cinta pertama ku..
walaupun jarak antara kita 10 tahun..aku tak pernah merasakn itu penghalang tuk kita bersama..
kau hadir mengajar aku erti KASIH SAYANG..
kehadiran kau mengubat rase CEMBURU aku pada kwn2 yg sudah mempunyai pasangan..
walaupun aku dikatakan masih mentah..(yelah..baru 10 tahun.huhhu)
kau sanggup menunggu dengan niat ingin membela aku terlebih dahulu...

tapi..
kita hny merancang..tuhan menentukan segalanya..
dgn sikap ku yg keanak2kan..
hubungn kita putus di tengah jalan..
pada mulanya..aku merasa amat kesal..
sehingga aku merasakan dunia nie gelap..
aku cube utk membunuh diri demi diri kau..
akhirnya..dgn sokongan kuat dr family...aku teruskn perjalanan hidup tnp diri mu di sisi..

sdng aku bergembira..
kau datang membawa duka..
kau memberi kad undangan perkahwinan yg tertera pada "20 JANUARI"
tidak kah kau tahu itu tarikh lahir ku????
knp kau masih nak memberi aku harapan ketika itu???
walau berat..aku ttp gagahi pergi ke majlis bahagia pun..
air mata mengiringi pemergian mu..

tetapi kini..
segalanya berubah..
aku bersyukur..kerana kita tidak di satukan..
kerana sikap mu,membuatkan aku terus ilang respect terhadap mu..
ternyata ALLAH menyayangi ku..
jika aku tidak membuat hal dahulu...dah pastinya aku takkn kenal siapa diri mu...
walau bagaimana pun..trima kasih kerana pernah hadir dlm hidup ku..
serta mewarnai n memberi aku pengalaman hidup dunia yg penuh dusta ini..
semoga kau bahagia bersama isteri dan anak2 yg tercinta :)


MR. A...
Maaf...sepanjang pehubungan kita...aku tak pernah menyayangi mu sepenuh hati ku..
CINTA ??? lagi lah tk de..hihiihi
sory ye..hihiihi
pada dasar nya aku terima kau hnylah semata2 sifat kasihan.
(yelah..ko declare depan2..mcm mane aku nk tolakkan..huhuhu)
walaupun dlm hubugan kita yg tak smp setahun tue asyik break smbung..break smbung..ttp aku nk ucap trima kasih byk2..
sbb ko memberi aku pengalaman lebih dalam mengenal lelaki..
walaupun aku dah lama maafkan ko..
tetapi words yg ko keluarkan utk aku "aku pelacur" "aku pompuan jalang" takkn aku lupe kan smp bila2..
sbb kn perangai ko..aku tak berbalik pada ko..ko sanggup keluarkan words tue???
ape punya lelaki lah ko nie kan...
mcm tue ke cra nk pujuk perempuan??
pas2 senang2 je ko nk minta maaf...
ko tak ase betapa sakitnya hati aku nie....
(oppssss..sory..teremo lah plak..huhu)
pape pun thanks..sbb pernah muncul dlm hidup aku...walaupun byk sakit yg ko beri...
tp aku tak kisah..sbb aku tak syg ko sepenuh hati pun..hahahhaahaha
entah..susahlah aku nk syg ko..
aku dah cube..tp tak boleh...
soryy ye.. :) peace n war :)
semoga kau bahagia di samping insan yg tersayang :)

MR. A.S.....
ni lagi sorang...
aku dah abis berkorban tuk ko..
ko senang2 je blah mcm tue ye..
last2..semua kesalahan ko hempuk kat aku..
semua owg menyalahkan aku..
konon family ko malu tak keluar rumah sebulan gara2 parent aku pnggil ko tuk berjumpa..
piirahh....nk muntah aku dengar..
konon sayang..
konon cinta...
cinta taik kucing lah ko....
kne uji skit trs blah..
langsung tak de tnggungjawab..
lelaki jenis ape ko nie??? PENGECUT!!!!!!!!!
aku lebam2 kne pukul dgn parents aku sbb nk bela ko..
tp ble aku perlukan ko..ko BLAH mcm tue...
tup2..ade adik angkt...
adik angkat taik kucing...
dok peluk2 adik angkat ape mcm tue..
ko ingt aku nie budak kecik yg senang2 ko reka cerita...
bila aku dah jumpa dgn owg yg betul2 syg aku..
ko merayu nk kembali pada aku...
sory to say lah..
aku takkn sesekali jadi bodoh...
baik aku terima owg yg betul2 syg aku...
drpd aku trima owg yg aku sayang..
yg bikin aku panas..awek ko yg berlagak baik tue apesal masej aku dulu??
konon "dulu dia tak cintakan nas pun...dia wat mcm tue sbb bertaruh gan kawn2 die"
ko ingt aku brng taruhan..
cinta aku ikhlas lah ngok...
kau tu yg bodoh..
n 1 more thing aku nk bg tau kat awek ko...jgn lah dok bangga sgt..sbb dpt jadi awek dia..(oppss skrng dah jdi tunang kan) klu dia boleh wat mcm tue pada aku...tak mustahil dia boleh buat pada ko..
tapi aku harap die berubah lah kan..
anyway..thanks sbb dtg dlm hidup aku...
n thanks juga..sbb ko aku tahu mcm mana nk bezakan kaca dan permata..
dan ternyata..kau adalah kaca dlm hidup ku...
walaupun susah utk aku buang syg aku pada kau 1 ketika dahulu..
tp akhirnya..aku berjaya buangkan ia jauh dr idup ku...
dan aku jugak dah dapat buktikan pada semua yg pandang rendah pada aku..
yg aku dapat masuk ke U n sedng melangkah ke puncak kejayaan..
aku doakan ko bahagia hingga akhir hayat
peace no war :)

MR. F
perhubungan kita tak disangka2...
kau hadir mase hubungan aku dan si dia sedang bergolak dilanda ribut..
walaupun hny sementara..
aku nk ucapkan trima kasih..
krna kau hubungan aku dan dia semakin rapat..
kerana kau..aku cukup2 menghargai diri nya sekarang..
dan kerana kau..aku yakin..dia lah jodoh ku...
maaf mungkin kau dirasakan dipergunakan..
namun tak terniat lngsng utk aku mempergunakan diri mu untuk kepentingan diri ku ini...
semuanya terjadi dlm sekelip mata..
kau dtg dan kau pergi..
aku doakan kau bahagia disamping ISTERI yg tercinta..
semoga kau dikurniakan anak yg soleh dan solehah..
amin :)

p/s : ini hanya lah luahan semata2..yg aku pendam yg tak dapat aku luahan kan wat kali terakhir utk insan2 diatas..kalu aku berpeluang cakap dgn diaorng dlu..sekalai gn penampar aku kasi..wakaakkaka..to en.tunang MOHD FAUZI SHAFII..hanya kau yg satu2nya bertakhta di hati ku.. :)

No comments:

Post a Comment