BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 19, 2011

~semuanya kerana dia~

tinggal 14 hari aku akan di ijab kabul kan...
tp mlm nie tetiba kebahagiaan aku di ragut..
aku tak tahu angin ape yg melanda dirinya...
sehingga kan die tuduh aku buh gmbr pofile pic fb sbb nk tayang muke
nk tayang kecantikan pada semua orang...
sedangkan aku tak pernh terniat apa2 pun...
slama nie aku just buh gmbr doraemon..
ade mase aku nk bertukar angin..
tapi..............tuduhan ini yg aku dapt..
aku tak kisah andai aku di hina n di herdik oleh org lain..
tapi aku tak dapt trima kalu ianya keluar dr insan yg aku cintai....
dia kate die percayakan aku..
tpi kalu bru setakat mcm tue die  nk tuduh aku bukan2..
one day kalu aku di fitnah??? mcm mane pulak tindakan die?
aku buat semuanya kerana die..
perubahan aku buat semua tuk die..
sbb dia bakal bergelar suami aku tak lama lagi..
dan semestinya aku sentiasa berazam utk nmpk cntik or sedap mata memandang di mata die..
tapi..............die benar2 tidak mengerti... :(

4 comments:

  1. sabar la suha....Allah sentiase bersama dgn org y sabar.. :) anggap itu semua dugaan k dear.. :)

    ReplyDelete
  2. kak sabar la ek...mcm yg na penah ckp,abg 2 bising,akak kene kuat taw..anggap lah sume yg berlaku ni ade hikmah nye...walaupon ari bahagia 2 makin hampir,tp dugaan nye makin besar melanda...akak kene trus sabar ek n kuatkan semangat ye...:)

    ReplyDelete
  3. jgn sedih2 my dear... tu semua dugaan ok!!! xnak pkiq yg x elok2 k.....

    ReplyDelete
  4. iza,yana,dayah : thanks semua :) sorylah lmbt bls..lama tak update blog..huhuhuhu

    ReplyDelete