BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

rindu kamoo sangat2...

sayang...
trima kasih atas kesudian mu menerima cinta ku ini,
walaupun pada mulanya cinta ini hanya sekadar mengisi kekosongan di hati ,
namun keikhlasan cinta mu telah berjaya membuka pintu hati ku ini,
ketabahan diri mu dalam menangani diri ku menguatkan lagi cinta ku padamu

sayang..
pejam celik,pejam celik 4 tahun sudah perkenalan kita,
sedih,gembira,suka duka semua kita harungi bersama,
bila aku sedih kau dtg menemani ku,
bila ku gembira kau senyum melihat ku,lalu aku tunduk tersipu malu,

sayang..
tidak ku sangka hubungan kita akan jauh sebegini,
perkenalan kita seolah-olah baru semalam terjalin,
kini aku sudah di gelar tunangan mu,
dan insyaallah kita akan disatukan tak lama lagi,

sayang..
sesungguhnya aku benar-benar merindui mu,
sesungguhnya aku mencintai mu,
biar orang memandang sinis cinta kita,
namun cinta ku tetap padamu,
aku berdoa agar benih2 cinta yang kita semaikan
akan berkembang mekar selalu hendak nye

l love u MOHD FAUZI BIN SHAFII :) 




No comments:

Post a Comment