BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 8, 2011

KESIHATAN SATU RAHMAT

now bru aku sedar yg kesihatan tue bnr2 satu rahmat dr allah..dlu aku selalu minta tuk sakit...minta demamlah..minta kot2 jatuh terseliuhlah dan berbagai2...alasan aku sbb konon nya itu jelah cra aku nk bermanja dgn owg tersayang..ag 1 owg ckp ble sakit nie allah syg..allah nk byr kifaraat kite di dunia..smp aku alpa yg allah sememang nya sayang pda umat2 nye..cume cra kasih syg yg allah berikan dlm bentuk berbeza..betl2 tak bersyukurkan aku nie..huk3..skrng aku dah kne..dr semalam aku trase nak pitam je..hari ni bgn je dr tido dunia aku berputar2 bagaikan bola yg bergolek tue..nk kate aku salah mkn tak jugak..sbb ape kwn aku mkn tu yg aku mkn..klu slah mkn mesti dua2 sakit..huk3.ble dah sakit mcm nie mengadulah kat mak n kat tunang..ble dgr je sora mak dlm tepon aye sayu je hati nie..sebak..ase serba salah pun ade..yelah sbb dah buat mak isau..huk3..tp apekan daya aku btl2 perlukan sokongn dr mak... :( mengadu kat kesayangan plak..ermmm ase mcm tak de pape je..mmg lah die ambik berat tny keadaan aku mcm ne..tp tak de pun skit die menyuarakan nk bwa aku g klinik ke ape ke..sedih aku :( padahal dok dekat gaklah gan aku..huk3 asyik suh mkn panadol je.. :( panadol tue bknnye bgs sgt..huk3 mgkn ni adalah ujian aku..tp mcm ne pun..aku akan cube menahan n kuat kan semangat aku..aku cube akan sentiasa tersenyum..aku tak nk kwn2 aku kat sni isau pasal aku..aku tak nk susahkn mereka..mereka penuh dgn mslah mereka lagi..aku tak nak tmbhkan beban2 mereka lagi... :( k lah..mau p rehat dlu..kepala dah mule pusing..doakan kite cepat pulih.. :) daaaaaa..........

No comments:

Post a Comment