BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 13, 2011

sahabat selamanya

aku nk tujukan lirik lagu ni kepada semua kawan2 ku yg sudi menjadi kwn ku n menjadi peneman idup ku...terutamanya pada izaean syazwani yg telah bersama dgn aku dr dlu lg tidak kira dlm apa jua keadaan n teman terbaru aku izah mohamad yg ku temui di ums..walaupun adakalanya kita trase gn kwn kita..tp kwn kita juga manusia biasa..takkn lepas dr membuat kesalah..begitu jugak dgn diri kita yg tak lepas dr membuat kesilapan..so trima lah kwn kita seadanya...kadang kala perselisihan faham akan membuatkan hubungan kita dgn kwn kita bertambah erat..nmun jgnlah memanjangkan perselisihan faham itu kerana ia jugak akan membuatkan hubungan itu makin rengang dan akhirnya berakhir di tengah jalan.... buat kwan2 ku semua i love u all :)


Dua tiga kapal berlayar di samudra
Ayo sahabatku kita bergembira
Bermain bernyanyi bersama menikmati indahnya dunia

Karena Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia

Berakit-rakit kita kehulu
Berenang-renang kita ketepian
Kita berbeda untuk saling mengisi
Segala kekurangan kita

mencari Sahabat untuk selamanya
Atasi semua perbedaan
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selamanya setia

Sahabat untuk selamanya
Berbagi dan saling menjaga
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya… Selama-lamanya… setia…

No comments:

Post a Comment