BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 22, 2011

20 JANUARY 2011

  20 january 2011..genaplah usia aku yg ke 21...kebanykn remaja bila capai umo 21 mesti akan cube membuat kelainan pada sambutan bufdaynya itu..aku pun sama gak gan diorang...aku cube nk wat kelainan pada bufday aku kali ni..aku mmg betul2 tak sabar nk smbut bufday kali ni..hihihi yelah..mne nye aku tak sabar..sbb kali nie aku dok dekat je gan tunang aku..n menyambut bufday bersama owg yg tersayang adalah impian aku dr dlu...hihihihii
   tapi kita hny merancang..allah yg tentukan..ternyata segala yg aku angan2 kan dan impikan tak tercapai...pada malam bufday aku..aku dpt berita yg tunang aku tak dpt bersama2 menyambut hari bahagia aku tu sbb ada tugasan kerja yg perlu die wat..aku cube menahan kesedihan tu..tp aku tak terdaya..hati aku terasa benar2 sakit..aku menangis semahu2 nya...aku cube gak lah jugak pujuk hati aku nie..tp aku lemah..
   tgh dok khusyuk aku dok feeling..tetibe roomate aku wat suprise lak kat aku..:) terkejut beruk aku dibuatnye..huhuhu tp mmg betul2 terharulah aku mlm tue..tak sngka,roomate aku yg berbangsa cina tue ada plan baik punya tuk bufday aku..tp kesedihan tu ttp terase..:(
    

         nilah kek yg dihadiahkn oleh roomate aku kat aku..hihihihi

   esok nye 21 januari 2011..aku gn kwn bek ku p menderma darah..hajat yg aku impikan slama nie dah terlaksana...hihihi pengalaman menderma darah mmg tak dpt digambarkan..walaupun sakit skit tp kepuasan tu mmg tak terhingga...lps kteornag derma darah..kiteorng ramai2 g 1b nak celebrat bufday aku..nie pun pengalman pertama aku....hiihihi slama nie smbut dgn family je..taun nie pertama kali aku dpt smbut gn kwn2..walaupun kne kuar wet sikit..tp aku tak kisah..asalkan kwn2 aku hepi..aku pun hepi..hihihihi time nie pun aku dapt kek n adiah dr kwn2..n mmg btl2 happening n enjoy..hihihihi










   hari ni 22 Januari 2011..bru 2 hari aku melangkah ke alam 21..aku gan si die bergaduh...sedih tak dapt sambut bufday dgn die tak abis lagi...tmbh kteorang gaduh sbb nie jugak...bertul ke aku nie btl2 tak faham die?? betul ke aku nie pentngkn diri sendiri ?? aku tak tahu ape lgi yg perlu aku buat...aku ase ttp akan dianggap begitu smp ble2..klu betullah yg dikata..aku akan sedia melepaskn die tuk die mencari insan yg lebih memahaminya dgn lebih lagi...asalkan dia bahagia...
  

No comments:

Post a Comment